این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند 
سرخط خبرها

برخورد شدید با معامله‌گران فردایی ارز و سکه | بازداشت ۴۰ سرشاخه

  • کد خبر: ۱۱۴۹۰۶
  • ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
برخورد شدید با معامله‌گران فردایی ارز و سکه | بازداشت ۴۰ سرشاخه
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ هدایت بهرامی اظهارداشت: معاملات فردایی معاملات غیرمجازی است، این معاملات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند.

وی با بیان اینکه این معاملات تحت نظر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است، گفت: افرادی که وارد این بازار می‌شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آنها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماهه اخیر با کارهای اطلاعاتی و هدفمندی که انجام شده است تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

بهرامی تصریح کرد: همچنین کانال‌های قیمت گذار فردایی هم رصد شده است که تعداد ۱۱ کانال قیمت گذار فردایی شناسایی و مسدود شده اند.

وی گفت: در مدت یک ماه اخیر تعداد یک میلیون و ۶۰۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است.

وی افزود: به عنوان مثال می‌توان به ۲۱۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع بلورهای خارجی اشاره کرد که در بسته بندی و جعبه‌های ایران وارد کشور شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین یک کامیون-خاور کشف شده است که بارش چمدان‌های خارجی بوده و در شهرهای جنوبی بارگیری شده است اما به دلیل اینکه بتواند از چشمان پلیس دور بماند روی چمدان‌ها را علوفه دام بار زده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->